Velkommen til oss!

Landbruksskolens barnehage SA ligger i naturskjønne omgivelser på tunet til Landbruksskolen i Marka. Vi er en liten og unik barnehage med 2 avdelinger som har vært i drift fra 1987.

Vi er en privat barnehage med 2 avdelinger som ligger midt på tunet til Landbruksskolen i Marka. Vi har vært i drift siden 1987, og drives i dag som et samvirkeforetak.

Barnehagen ligger i naturskjønne omgivelser med mange ulike muligheter rundt seg. Vi har nærhet til fjøs, dyr, gartneri, skole, skog og mye mer.

Visjon for barnehagen er at "barnehagen vår, -et godt sted å være, -et godt sted å lære". Målet vårt er at; hos oss skal alle barn og voksne føle trygghet og mye omsorg, som igjen vil være et godt utgangspunkkt for god læring.